Na rynku działa wiele firm, które wykonują prace dotyczące odbierania telefonów, jak i wykonywania połączeń. Często szukają one nowych pracowników, a tych należy szkolić, co czasem sprawia trudności. Dlatego firmy nawiązują współpracę z podmiotami szkoleniowymi, które oferują między innymi doradztwo. Call center wymaga koncentracji, zaangażowania, ale też umiejętności dotyczących nawiązywania rozmów i profesjonalnej obsługi klientów. Doradztwo (call center) obejmuje porady dotyczące szkoleń pracowników, jak też obsługiwania klientów sprawiających trudności, a także przekonywania do zakupu oferowanych produktów. Taką pomoc oferuje zakład CC Training, który współpracuje z blisko pięćdziesięcioma firmami z branży call center, rekrutując dla nich nowych pracowników.
Dodaj Komentarz
Umiejętność porozumiewania się na wagę złota

Żyjemy w czasach, gdy umiejętność łatwego komunikowania się jest podstawową zaletą każdego ambitnego i otwartego na wyzwania człowieka, a kompetencje w zakresie języków obcych są szeroko ...
Szkoła dobra dla każdego

Na pewno każdemu zależy na odpowiednim wykształceniu. W takim razie pewnie chętnie poszukamy kogoś, kto pomoże nam się sporo nauczyć i pokaże, jak rewelacyjna może być wiedza. Może na pocz...
Kompleksowo wyposażone sale szkoleniowe

Szukając miejsca na zorganizowanie szkolenia, kursu czy konferencji warto rozważyć propozycję kierowaną przez firmę Kochtex. Działająca od wielu lat firma ma do zaoferowania swoim klientom pro...
Solidne szkolenia BHP przez spółkę Inka

Inka to firma prowadząca kursy pierwszej pomocy jak również szkolenia BHP. Katowice w tym kierunku mają duże zapotrzebowanie, zatem zrozumiałe, że niezbędni są specjaliści. Mowa jest tu o na...
Żłobki w Krakowie idealnym miejscem dla twojego maluszka

Chociaż niedawno urodziłaś swoje dziecko, to myślisz o tym, aby niedługo wrócić do pracy? Nie chcesz porzucać swojej kariery, ale jednocześnie martwisz się, kto zostanie z pociechą. Twój p...
