Na rynku działa wiele firm, które wykonują prace dotyczące odbierania telefonów, jak i wykonywania połączeń. Często szukają one nowych pracowników, a tych należy szkolić, co czasem sprawia trudności. Dlatego firmy nawiązują współpracę z podmiotami szkoleniowymi, które oferują między innymi doradztwo. Call center wymaga koncentracji, zaangażowania, ale też umiejętności dotyczących nawiązywania rozmów i profesjonalnej obsługi klientów. Doradztwo (call center) obejmuje porady dotyczące szkoleń pracowników, jak też obsługiwania klientów sprawiających trudności, a także przekonywania do zakupu oferowanych produktów. Taką pomoc oferuje zakład CC Training, który współpracuje z blisko pięćdziesięcioma firmami z branży call center, rekrutując dla nich nowych pracowników.
Dodaj Komentarz
Doradztwo w zakresie działalności call center

Na rynku działa wiele firm, które wykonują prace dotyczące odbierania telefonów, jak i wykonywania połączeń. Często szukają one nowych pracowników, a tych należy szkolić, co czasem sprawi...
Profesjonalne i niedrogie przekłady językowe

Wybierając biuro tłumaczeń warto kierować się ich pozycją na rynku i posiadanym doświadczeniem. Zwłaszcza w przekładach specjalistycznych z takich języków jak francuski (Poznań). Tłumacze...
Rzetelne tłumaczenia języków orientalnych

Znajomość języka angielskiego czy niemieckiego na nikim nie robi w dzisiejszych czasach wrażenia. Łatwo jest też znaleźć tłumaczy tych najpopularniejszych i bliskich nam języków. Jednak, gd...
Praca dla Polaków w Austrii

Pensja wypłacana nie w złotówkach, lecz w euro, to jeden z głównych powodów emigracji zarobkowej, które od dekady bardzo się nasiliła. Dużym powodzeniem, poza oczywiście Wyspami Brytyjskimi...
Pomoc przy uzależnieniach

Nasza poradnia dostępna pod domeną internetową Cm-Medica pomaga osobom, które znalazły się w trudnych sytuacjach życiowych. Za naszym pośrednictwem mogą Państwo podjąć się czynności taki...
