Na rynku działa wiele firm, które wykonują prace dotyczące odbierania telefonów, jak i wykonywania połączeń. Często szukają one nowych pracowników, a tych należy szkolić, co czasem sprawia trudności. Dlatego firmy nawiązują współpracę z podmiotami szkoleniowymi, które oferują między innymi doradztwo. Call center wymaga koncentracji, zaangażowania, ale też umiejętności dotyczących nawiązywania rozmów i profesjonalnej obsługi klientów. Doradztwo (call center) obejmuje porady dotyczące szkoleń pracowników, jak też obsługiwania klientów sprawiających trudności, a także przekonywania do zakupu oferowanych produktów. Taką pomoc oferuje zakład CC Training, który współpracuje z blisko pięćdziesięcioma firmami z branży call center, rekrutując dla nich nowych pracowników.
Dodaj Komentarz
Profesjonalne i niedrogie przekłady językowe

Wybierając biuro tłumaczeń warto kierować się ich pozycją na rynku i posiadanym doświadczeniem. Zwłaszcza w przekładach specjalistycznych z takich języków jak francuski (Poznań). Tłumacze...
Oryginalny design samochodu z Drukarnią Specprint

Fani motoryzacji, zwłaszcza ci, którzy lubią zwracać na siebie uwagę na ulicy, szukają rozwiązań, które nadadzą ich autu niepowtarzalnego charakteru. Jednym z prostszych i na pewno ekonomicz...
Tłumaczenia? Koszalin.

W pracy wielu firm codziennością są tłumaczenia. Koszalin jest miastem, w którym działa wiele szeroko skomunikowanych ze światem firm, które na ogół radzą sobie z tłumaczeniami we własnym...
Umiejętność porozumiewania się na wagę złota

Żyjemy w czasach, gdy umiejętność łatwego komunikowania się jest podstawową zaletą każdego ambitnego i otwartego na wyzwania człowieka, a kompetencje w zakresie języków obcych są szeroko ...
Kursy zawodowe i szkolenia w Eurece!

Narzekasz na swoją obecna pracę? A może nie możesz znaleźć zatrudnienia od dłuższego czasu? Może warto podnieść swoje kwalifikacje i zapisać się na kursy zawodowe. Rzeszów to siedziba sz...
